‍‍05.26.2014 // כ״ו אייר תשע״ד

*השבוע התקיימה פעילות מיוחדת לשכבת ח' ושכבת יא' לקראת השתלבות שכבת ח' בתיכון בשנה"ל הבאה. דיווח מהשטח ב"הנעשה בחטיבה". כל הכבוד ותודה רבה לשכבת יא' והמחנכות, לשירלי היועצת ולכל הצוות שהשתתף על הכנת הפעילויות והנכונות להפוך את המעבר לנעים וקל יותר עבור כולן.

*תלמידת יב', נעמה בן אליהו, השתתפה השבוע בתכנית I4G, יוזמה של עמותת "תפוח" וחברת מיקרוסופט שחברו יחד כדי לבנות תכנית בה בני נוער מפתחים אפליקציות למיזמים חברתיים. בפרויקט שותפים יזמים חברתיים, מעצבי אפליקציות ומעצבים גרפיים. נעמה, היא אחת היזמיות של הפרויקט "בשביל מישהו" והצטרפה לצוות חשיבה משולב במטרה לפתח אפליקציה שתתאים ותסייע לצרכי אחד העמותות הרבות שפועלות בתחומי החברה השונים. באירוע השתתפו שר המדע, מנכ"ל מיקרוסופט ונציגי עמותות. כל הכבוד לנעמה על ההשתתפות והיוזמות החשובות.

jelly
ברכות לסימה ויינר, נוהר זעפרני וליטל שימונוביץ משכבת ט' שסיפוריהן הקצרים נבחרו מבין סיפורים רבים להופיע בגליון השנתי של Kids Read בהוצאת ספריית ג'לי. הגליון ייראה אור באמצע יוני והבנות יוזמנו להשתתף בערב השקה מיוחד להקריא את יצירותיהן. תודה רבה לסוזן סטריקובסקי, מורתן לאנגלית על הליווי. יישר כוח!!

בשבוע הבא בתיכון
בימים ראשון ושני, עקב ביקור האפיפיור יתקיימו שיבושי תנועה ברחבי העיר. הלימודים בפלך יתקיימו כרגיל. נא לקחת בחשבון את השינויים בהסדרי התנועה והתחבורה הציבורית. ביום שני, תתקיים הבגרות בתנ"ך – יש לברר את שעת ההתחלה של המבחן ולהתארגן בהתאם כדי להגיע בזמן!

ביום רביעי, פעילות יום ירושלים לכיתות ז-ט.

מהנעשה בחטיבה:
*ביום ראשון הוזמנה שכבת ח' לתיכון ליום הכנה לקראת המעבר לתיכון בשנה הבאה.
תוכנית היום כללה שלושה חלקים: הראשון, מפגש עם אנשי הצוות בתיכון – שירה המנהלת, שלומית הסגנית, אוריה המנהלן, יונית המזכירה, יערה רכזת חינוך חברתי, דפנה הספרנית ושירלי היועצת. כל אחד מחברי הצוות הציג את עצמו ואת תפקידו לבנות.
בהמשך פגשו הבנות תלמידות נציגות משכבה ט' ושכבת י"א. בנות ט' שיתפו את בנות ח' בחווית המעבר שלהן מהחטיבה לתיכון, סיפרו מהם ההבדלים שבין החטיבה לתיכון והוסיפו המלצות לקראת המעבר. בנות י"א הוסיפו מהפרספקטיבה שלהן על ייחודיות התיכון.
לאחר מכן בנות שכבת י"א, מי שעתידות להיות ה"שמיניסטיות" של בנות ח' בשנה הבאה, הכינו לבנות פעילות כיפית שמטרתה היתה הכרות עמן וגיבוש, כך שבשנה הבאה הבנות העולות לתיכון יפגשו פנים מאירות ומוכרות.
בדווח מהשטח עלה כי שתי הקבוצות, גם שכבת י"א וגם שכבת ח', נהנו מאוד מהמפגש המשותף.
תודות רבות לבנות שכבת י"א על ההתגייסות היפה וההתפנות בתקופת לחוצה זו של בחינות ומתכונות.

tiyulביום שלישי יצאנו לטיול השנתי. טיילנו ביום הראשון במג'רסה ובארבל, ביום השני בנחל עיון, ביקרנו במוזיאון חצר תל חי ועלינו לאנדרטת הארי השואג ובית הקברות של האיזור והגענו גם לאנדרטת אסון המסוקים בשאר ישוב. ביום השלישי טיילנו בנחל שניר ובשמורת החולה ו…ברוך ה' חזרנו הביתה בשלום. הבנות הקימו מאהל לתפארת ליד קיבוץ דפנה והכינו פעילויות נחמדות ללילה הראשון. בלילה השני שרנו ורקדנו עם קריוקי מצוין שבמסגרתו התגלו זמרות – כוכבות חדשות, והיה מאד שמח וכיף! הבנות היו נהדרות, ההדרכות היו מעניינות, והאווירה היתה מצויינת! הטיול היה מלא בשכשוכי מים, השפרצות והתרטבויות, מה שהוסיף הרבה שמחה וצהלה לאורך הדרך. תודה רבה למדריכים שארגנו את הטיול, מאיר ויורם מורי השל"ח שלנו ולמדריכים שהצטרפו אלינו – שוקה ושמואל המרתקים. תודה לאוריה שעזר מאחורי הקלעים ותודה מעומק הלב לפייגי, אודליה, אפרת גל ורחל שליוו את הטיול לכל אורכו ולשקמה והילה שיצאו לחלק מהימים.

בשבוע הבא:
ביום שני יימשכו מפגשי ההיכרות של בנות ח' עם שירה ושירלי מהתיכון.
ביום רביעי, יום ירושלים, יתקיים סיור מיוחד לשכבות ז-ט.

אנו משתתפים באבלה של משפחת מרגליות, יעל ושאול, עם פטירתו של אורי אליצור ז"ל. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד

מזל טוב ליהודית גרובר ומשפחתה להולדת הנכד

מזל טוב למרגלית חרמץ לנישואי הבן

בהצלחה לכל התלמידות והמורות בתקופת המתכונות והבגרויות הבעל"ט!