‍‍12.26.2014 // ד׳ טבת תשע״ה

כיתות י' קיימו ביום רביעי, יום עיון חגיגי לכבוד פרויקט "ספר במדבר" יחד עם שכבת י' בפלך זכרון יעקב.
מטרת הפרויקט היא ללמוד סוגיה בספר במדבר באופן עצמאי ולהפיק בסוף הלימוד פוסטר שמשקף ומלמד את הנושא הנבחר.
בפתיחת היום, מירי שליסל, מפמ"רית תנ"ך, שוחחה עם הבנות על נושאי רוחב בספר במדבר בשיחה מעניינת וחשובה. בהמשך שמענו מפי נועה קלנר כיצד ניתן להשתמש באמצעים חזותיים להעברת מידע. הבנות עבדו בקבוצות חשיבה משותפות כיצד ניתן לבטא את הלימוד בידע ובכלים שקיבלו בשתי השיחות. תודה רבה למירי שליסל שהקדישה מזמנה ובאה לדבר עם הבנות. יישר כוח לאפרת קוסלובסקי, מחנכת י2 ורכזת התנ"ך בבית הספר ולדפנה צנטנר, מורת התנ"ך בפלך זכרון (שלימדה וחינכה בעבר בפלך ירושלים) על היוזמה המבורכת ושיתוף הפעולה.

בשבוע הבא בתיכון
ביום שני, סיור למישור החוף למגמת א"י
ביום חמישי, פעילות מיוחדת לכבוד י' בטבת. הלימודים יסתיימו בשעה 13:40
ביום חמישי בערב יתקיים ערב סיכום המסעות בפולין ובארץ של שכבת יב'
מהנעשה בחטיבה
בין חנוכה, החג המסמל את עצמאות יהודה ושלטון בית חשמונאי, לבין עשרה בטבת, היום המסמל את תחילת החורבן, אין מתאים יותר מאשר סיור בירושלים. לכן יצאנו ביום רביעי, זאת חנוכה, כל בנות החטיבה לסיור בעיר העתיקה המכילה בתוכה ממצאים מהדורות השונים. התחלנו מקבר דוד המלך מייסד העיר דרך הרובע ההרודיאני,  ביקרנו בדגם אריאל המציג את ירושלים לאורך הדורות, ועוד מספר אתרים. מזג האוויר היה לטובתנו, היום היה מעשיר ומעניין וטוב היה לחזור מחופשת החג הקצרה ליום מסוג זה. תודה רבה לעדינה שארגנה את הסיור ולמורות שליוו שלומית, אפרת, תהלה, חנה ורחל.

לקראת מרתון ירושלים שיתקיים ביום שישי, כב באדר 13.3.2015מתארגנת קבוצת ריצה של תלמידות ומורות.
הקבוצה תתחיל לרוץ אחרי חנוכה, פעמיים בשבוע, בימים שלישי וחמישי בשעה 7:15 בבוקר.