‍‍06.27.2016 // כ״א סיון תשע״ו

השבועות האחרונים היו גדושים בימי השיא לסיכום שנת הלימודים, אז הדיווח השבוע יהיה קצת ארוך מהרגיל…

 

הרצאת סיכום חגיגית לסיום פרויקט המעורבות החברתית התקיים ביום שלישי. מר אריה יעקבסון הציג בפני הבנות את "פרויקט שי" לעיצוב הגישה האנושית לפרט ופיתוח מודעות לשילוב בעלי מוגבלויות בחברה. הבנות חוו בעזרת הדגמות שונות את הקושי לחיות עם מוגבלויות, והבינו את המאמצים שעל החברה לעשות כדי להביא לשילובם המלא.

 

יום שיא בלשון בכיתה י' התקיים ביום שלישי בסדנא עם אמנית קול. הבנות חוו בסדנה הפקת צלילים דרך הגוף ותנועות שמרכיבות את השפה ואת הדיבור. תודה רבה לנעמה ויעל על יום חוויתי ומיוחד.

 

מפגשים בנושא הכנה לחופש הגדול – אחת הפעילויות הזמינות ביותר בחופש הגדול הוא השימוש באינטרנט. שוחחנו עם הבנות על הצורך להקפיד על איתור מושכל של קישורים ואתרים, ולהיזהר מאתרים בלתי מוכרים. לאחר השיחה ערכו המחנכות פעילויות בכיתות עם התלמידות.

 

יהרצלום שיא בהיסטוריה  – ביום רביעי נפגשו בנות שכבת י' בהר הרצל ולאחר תפילה משותפת נחלקו לשתי קבוצות. כיתה י2 סיירה עם יורם  וי' 1 עם יערה. במהלך היום סיירו הבנות בחלקת גדולי האומה בה דנו במשמעות המושג גדולי האומה, מה עשו גדולים אלה כדי להיקבר בחלקה חשובה זו, מי אינו זכאי להיקבר בה, ומה הן יכולות ללמוד מאנשים אלה. הבנות ביקרו במוזיאון הרצל בו למדו על בנימין זאב הרצל ועל עוצמת מעשיו במספר שנים כה מועט! הן התרגשו מסיפור חייו ומהנהגתו המופלאה את העם היהודי אל עבר הגשמת החלום של כל הדורות. הבנות סיימו את היום בסדנה שהתייחסה לשנה כולה בה נוכחו לדעת כמה למדו השנה, ועד כמה הרחיבו את ידיעותיהן במושגים, באירועים ובאישים חשובים מתולדות העם והעולם. היה יום מוצלח ומעניין! תודה רבה ליורם וליערה!

 

שייקספיריום שיא באנגלית  לציון 400 שנה למותו של שייקספיר (1616) ערך צוות אנגלית יום שיא מיוחד בהשראתו. לקראת הפעילות, הרחיבו הבנות את ידיעותיהן על התקופה, למדו על שייקספיר והשפה המיוחדת שכתב בה, ושמעו הרצאה מהגב' קורנבלוט (אמא של המורה שרה) על לבוש ואופנה במאה ה-17. יום יום השיא התחיל בהכנת תלבושות מפוארות, מגנים וסמלים משפחתיים. לאחר ההכנות התכנסו הבנות באולם הספורט להתנסות בתחרות סייף, עם מאמן סייף מקצועי. בסוף היום הייתה תחרות נשיאת מים, תרגום אנגלית שייקספירית ותחרות KAHOOT.
שכבת ט' הקדישה את יום השיא לאנגליה של המאה ה-19, בהשראת הספר "גאווה ודעה קדומה". בהנחייתה של יעל ואליר, בימאי ההצגה בה צפו הבנות באמצע השנה, הן למדו על התקופה החשובה הזו בהיסטוריה הבריטית. בעזרת  סיועה הרב של המורה לאמנות, תמר גנאור, והמורה עירית יצרו הבנות כובעים תקופתיים (bonnet). לסיכום היום, כשכולן לבושות במיטב האופנה, יצאו כל התלמידות לשיעור ריקוד ולמדו עם המורה אביחי ברלינסקי את צעדי הוואלס וריקודי נשף נוספים. בצעדי ריקוד סיימו הבנות את שנת הלימודים וקיבלו את הקיץ בשמחה. תודה גדולה לשרה, יהודה, בת', שולי ועירית על ארגון הימים המהנים, המלמדים והכיפיים!

 

יום שיא במדעים – בנות מדעים בט-י יצאו לסיורים שונים במסגרת סיכום לימוד המדעים. חלק מהבנות ביקרו במעבדות "brainsway". הסיור חשף בפני הבנות את הפתרונות הרפואיים האפשריים על ידי שימוש בזרמי חשמל לניטור ואפשרויות טיפול באמצעות גלי מוח. בנות אחרות ביקרו בנוער שוחר מדע במעבדה לזיהוי פלילי ולמדו על שיטות שונות לזיהוי סוגי דם. תודה רבה למרגלית ובתיה על ארגון הסיורים המרתקים!

 

יום שיא בהלכה – בנות ט' למדו במהלך השנה דיני כשרות ולסיכום הלימוד ערכו ארוחת בוקר מפוארת בה זכו לערוך חידון נושא פרסים ולהוכיח את ידיעותיהן ההלכתיות בנושא.

 

ישלחום שיא בשל"ח – את שנת השל"ח שלנו החלטנו לסכם איך לא? בסיור כמובן. הפעם החלטנו לייחד סיור ליחידת הלימוד האחרונה במסגרת שיעורי של"ח וידיעת הארץ- 'המהפך הציוני במישור החוף'. את הסיור פתחנו בביקור ב'חוות חפציבה'- שם שמענו על אחד מהנסיונות החלוציים להתיישב באדמת הביצות של ח'דירה- הלוא היא חדרה של היום. המקום שימש בין השאר כחוות הכשרה לחקלאות לגרעיני התיישבות צעירים בראשית דרכם. לימים, אחד הגרעינים שיצא מחווה זו הקים את קיבוץ חפציבה שבעמק חרוד. במקום גם פעלה משאבת המים הראשונה שפעלה על קיטור והזרימה מים מנחל חדרה לחלקות החקלאיות של החווה. משם יצאנו למסלול רגלי לאורכו של שפך נחל חדרה וחזינו בפעילות השיקום היפה של הנחל, פרי שיתוף פעולה בין חברת החשמל לרשות שמורות הטבע. את הטיול קינחנו בהליכה לאורך החוף תוך טבילה קלה במי הים הקרירים שקצת ציננו אותנו ביום החם והמיוחד הזה. אנו מבקשים לאחל הצלחה רבה ל-15 המש"ציות מכתה ט', שיוצאות לקורס הדרכה מאתגר ומעניין במסגרת המש"צים במחוז ירושלים של של"ח וידיעת הארץ!!!

תודה גדולה ליורם ומאיר על שנה של טיולים וסיורים ולימוד חווייתי ומהנה דרך הרגליים.

 

ימי שיא התקיימו גם באזרחות עם ביקור בבית בגין, בהלכה עם ביקור מלמד בבית הכנסת "ידידיה" ויום שיא מרתק בספרות עם הסופרת גילית חומסקי שהגיעה לשוחח עם הבנות על תהליכי כתיבה והשראה ועוד ועוד.

 

ביום סיכום השנה, ולאחר הפרידה המרגשת של התלמידות והמחנכות משירה ברויאר, נהנו הבנות מפעילות מתנפחים וחלוקת תעודות.

 

תודה גדולה לכל העוסקות והעוסקים במלאכה במהלך השנה, המחנכות, המורים המקצועיים והצוות על ההשקעה, המחשבה והעשייה מכל הלב. שנת הלימודים העשירה והמגוונת שהסתיימה, לא הייתה מתאפשרת בלעדיכם!  איחולים לקיץ של מנוחה והנאה!!!

 

מהנעשה בחטיבה

יום הכנה לחופש הגדול: ביום שלישי קיימנו במשך רוב היום חשיבה והכנה לקראת החופש הגדול. כיתות ז' דנו עם המחנכות בציפיות הרבות שיש לנו לקראת תקופה משמחת זו ובדרכים הטובות ביותר לממשן. נתנו מקום גם לחששות הלגיטימיים המלווים את חודשי הקיץ, והעלינו נקודות נוספות למחשבה בהיערכות האישית והכיתתית לקראתו. לאחר מכן הצטרפנו אל שאר הכיתות להרצאה של ריעות, עורכת דין מן הסנגוריה הציבורית, אשר דנה אתנו בהיבטים הרגשיים, החברתיים והחוקיים של הפצת מידע ברשתות החברתיות. למדנו שלצד הבעייתיות החברתית הרבה והברורה, קיימת גם זווית חוקית להפצה של תמונות שלא בהסכמתם המלאה של המצולמים. ההרצאה היתה מעניינת וחשובה מאוד. סיימנו את היום בהמלצות לפעילות לקראת החופש הגדול: בנות מכל הכיתות בחטיבה שיתפו אותנו ברעיונות נהדרים למקומות לטיול, אפשרויות להתנדבות, להתנדבות, סרטים וספרים מומלצים. יצאנו עם שלל עצות, תודה רבה לבנות הממליצות.

 

ביום רביעי האחרון קיימנו יום מצויינות. כל קבוצת מצויינות יצאה ליום מיוחד שהוכן עבורה על ידי המורות.

 

בקבוצת אמירים של כיתה ח' סיכמנו את לימודי המהפכה ביום שהתחלק לשני חלקים. בחלקו הראשון צפינו בסרט התיעודי "ילדי השמש", המתאר ילדות ומשפחה בקיבוצים בישראל משנות השלושים ועד שנות השבעים. דנו במסרים המורכבים העולים מן הסרט, ובקשרים השונים שלו לנושאים בהם עסקנו השנה. לאחר מכן נסענו למוזאון ישראל, שם פגשנו במהפכות עליהן למדנו מן הזווית של האמנות. התבוננו בציור קלאסי ובחדר בורגני טיפוסי בו ציור זה יכול היה להיות תלוי כדי להכיר את העולם נגדו יצאו מהפכנים שונים. המשכנו לתגובת האימפרסיוניסטים למהפכה התעשייתית, ולזרמים נוספים באמנות המודרנית אשר הגיבו לתהפוכות במציאות הפוליטית והאישית.

 

סיכמנו את השנה בתחושה שיש עוד עולם שלם של ידע שלא נגענו בו, ושיש עוד הרבה מה ללמוד… תודה רבה לאפרת גל על הוראה מעשירה של הקבוצה במהלך כל השנה וביום מיוחד זה.

 

בקבוצת "שפת הסימנים" נסענו לחולון למפגש עם יעלי רז, אישה חרשת שסיפרה לנו על חייה כילדה ונערה חרשת שהשתלבה כל חייה בחינוך שומע, ללא שפת סימנים, עד לכיתה י' בה גילתה את תיכון יהוד המשלב חרשים ושומעים. בגיל מאוחר היא רכשה את השפה ונפתחה לתרבות החרשים ולתקשורת, שלפי דעתה, היא התקשורת הטבעית עבורה. לאחר השיחה נכנסנו לתערוכה 'הזמנה לשקט' בה עברנו חוויה של תקשורת ללא מילים וסימנים. לבסוף כל בת קיבלה שם בשפת סימנים. הבנות הפגינו ידע רב בנושא עולם החרשים וכן יכולת לשוחח בשפת סימנים. תודה רבה לאודליה קניזו שהובילה את הקבוצה ולימדה אותה את השפה במיוחדת כל כך במהלך כל השנה וכן אירגנה יום מיוחד זה, ולשלומית שבות שהצטרפה וליוותה ביום זה.

 

בקבוצת העתודה יום המצויינות עסק בשני תחומי מצוינות – אשליות אופטיות וזיהוי דם ונוגדנים. בחלק הראשון, שהפעילו מריט ואורלי, שמעו הבנות בהרצאת פתיחה  כיצד ניתן להטעות את חושי האדם ע"י אשליות. אשליות אופטיות נובעות מהשילוב של עבודת העין והמוח ביחד. לאחר מכן הבנות ראו והתנסו במספר אשליות אופטיות מרתקות, כולל באיוריו של האמן מ. ק. אשר. לסיום בנו הבנות דגם של "המשולש הבלתי אפשרי".

 

בחלק השני של היום היו הבנות במעבדה, שם שמעו על סוגי הדם. למדו כיצד מזהים דם אמיתי לעומת דם מזויף, וניסו זאת על מבחנות עם דם בלתי מוכר. בהמשך נחשפו לנושא של הנוגדנים השונים בדם, וערכו מעבדות לזיהוי הנוגדנים. תודה רבה לבתיה יעקובסון רכזת קבוצת העתודה הדואגת ומובילה את הקבוצה במהלך כל השנה על אירגון יום מרתק זה ולמלוותיה אורלי, מריט ורעות על הפקת היום והליווי שלו.

 

את יום המצויינות, בקבוצת כתיבה יוצרת ערכנו במוזיאון ישראל. נפגשנו במוזיאון עם פתיחתו וניגשנו לספריית האיור שבאגף הנוער , שם נחשפו הבנות לכמה ספרים מן האוסף השמור. פריטים שעניינם טקסט המגיב לצורה, למשל סיפורים בקופסאות גפרורים. לאחר מכן ישבנו ויצרנו בהשראת המיצגים. המשכנו לפיקניק פואטי בין עצי היער הכחולים -במתחם גן הפסלים ושבנו לאגף הנוער לתערוכה המוצגת בו "חוטים וקשרים". הבנות התפזרו בין המיצגים וכל אחת בחרה מיצג וכתבה בהשראתו. שמענו מקצת היצירות. לסיום, נפגשנו עם מעיין בן הגיא-סופרת, וחברתה- זהבה גושן, מספרת עולה מאתיופיה, שסיפרו לנו על יצירתו המרתקת של הספר המשותף שלהן "גודאי". ספר חדש שזה עתה יצא לאור. היום היה מקסים ומעורר השראה. תודה רבה לאיילת סלומון שהנחתה את קבוצת הכתיבה היוצרת ברגישות לאורך כל השנה, וכמובן ארגנה והנחתה את היום הנפלא הזה.

 

בקבוצת מבואות משפט לאחר תפילה וארוחת בוקר חגיגית יצאנו יחדיו לבית המשפט העליון לסיור מעניין ומעשיר. במהלך הסיור למדנו על המבנה האדריכלי של בית המשפט העליון ומה כל אלמנט בו מייצג, שמענו על ההיסטוריה והאנשים שייסדו אותו ופעלו בו וגולת הכותרת הייתה צפייה בדיון אמיתי ובזמן אמת בבית המשפט העליון.

בתזמון מעולה נכנסנו לאולם ד' בביהמ"ש שם ישבו שלושה שופטים שדנו במקביל בשלושה תיקים המייצגים באופן כללי את כל מערכת המשפט: ערעור פלילי (תיק גניבה), ערעור אזרחי (תיק במקרקעין) ובג"ץ (עתירה נגד הריסת בתי מחבלים) – הבנות גילו עניין רב בעיקר בעתירה האחרונה ואפשר לומר שממש לא רצינו ללכת. לאחר הצפייה במשפט, יצאנו ליישם בעצמנו! עם חזרתנו לתיכון הבנות הציגו משפט מבוים עליו התאמנו ולקראתו התכוננו בשיעורים האחרונים – המשפט עסק גם הוא בשני היבטים חשובים של מערכת המשפט: אזרחי ופלילי. הבנות עמדו בכך בכבוד והיו מצוינות! חלקן שימשו כהגנה וחלקן כתביעה והיו אף ששימשו כעדות במשפט. היום היה מעניין, מרחיב אופקים ומהנה ואולי אף יתעניינו בעתיד בתחום המשפטים כקריירה מעשית. תודה רבה למורן אשוול שהנחתה בצורה נהדרת את הקבוצה לאורך כל השנה, אירגנה יום נהדר זה וליוותה בו כמובן את הבנות לכל ארכו.

 

לאחר תפילת שחרית יצאו בנות קבוצת יזמות שאליהן הצטרפו בנות רובוטיקה להכיר את עולם היזמות. הגענו למרכז לטיפוח יזמים בתלפיות, שם התקבלנו בכבוד בנשנושים ושתייה והבנות התפנקו…  מרצי מט"י, מרכז טיפוח יזמות, מאוד התרגשו מבואנו- אלו היזמיות הצעירות ביותר שהגיעו לשם (הם כל כך התלהבו מקבוצת היזמות שהחליטו לפתוח פרוייקטים לנוער בשנה הבאה!…) הבנות פגשו את המנחה- חן ולמדו לחשוב בצורה יצירתית על ידי תחרויות של בניית מגדלים מספגטי ומרשמלו. הבנות השקיעו מאוד וקבוצה אחת ניצחה בשמחה. הרעיון שהבנות למדו ביום זה הוא שחובה לחלום ולהנות מהחלום כדי שהוא ייצא לפועל בצורה הטובה ביותר. עבודת צוות מאוד חשובה ותורמת ליצירה ובניית דברים ותהליכים. ניתן להסתכל על כל מוצר או תהליך מזוויות שונות וכולן נכונות. כל הכבוד ליזמיות הצעירות שבודאי עוד יפתיעו בעתיד…  וכמובן תודות רבות למי שהובילה אותן במרץ רב ואמון גדול במהלך השנה וכמובן ארגנה יום מיוחד זה וליוותה אותו – שירה אמסל.

 

ביום חמישי התקיימו "שיעורי אוניברסיטה" מיוחדים לכיתות ז', אותם העבירו הורים של בנות מהשכבה. השיעורים היו מרתקים, מגוונים ומעשירים, ופתחו את הראש והלב לנושאים אותם לא לומדים בכל יום בבית הספר. זוהי הזדמנות טובה להודות להורים שהתנדבו לקחת חלק ולבנותיהם ששמחו בבואם. וכן הזדמנות לעודד הורים לבוא לימים מעין אלו בעתיד.תודה רבה לרונית עיר-שי, אמא של תמר, שהעבירה שיעור על פמיניזם בעולם בכלל וביהדות בפרט. תודה רבה ליובל שרון, אבא של צאלה, שהעביר שיעור על אינטרטקסטואליות באומנות. תודה רבה לאיריס גולדמן,אמא של לאה, שהעבירה שיעור בסריגת סלסילות בחוטי טריקו. ותודה רבה ליהונתן אלון, אבא של נעמה, שהעביר שיעור על בינה מלאכותית. הבנות יצאו מהשיעורים מלאות עניין. אנו כבר מחכות לשנה הבאה!

 

בהמשך היום התקיימה לשכבת ז' הצגת עבודות החקר שכתבו בנות השכבה. כל בת הציגה מצגת ובה תקציר עבודתה. נושאי העבודות היו מעניינים ומגוונים, הבנות עמדו ודיברו בצורה נהדרת (כן כן… גם אלה שחששו והתביישו…), בנות השכבה הקשיבו בסבלנות ובכבוד לחברותיהן. ישר כח לכל הבנות שהשקיעו, כתבו והציגו את עבודותיהן. תודה לשלומית ורחל שליוו את התהליך.

 

כיתות ח' התכוננו ביום חמישי לקראת בוקר הסיום שלהן שמתקיים היום – יום שישי. הבנות כתבו, גזרו, ניקו, הסתודדו והתכוננו לקראת היום בעוד עדי וחפצי המחנכות מנצחות על המלאכה. בוקר הסיום והפרידה מן החטיבה היה יפה ומושקע!

 

ביום שישי האחרון בילינו הורים ותלמידות של שכבת ח' בוקר משותף לציון המעבר של הבנות מהחטיבה לתיכון. ההורים ובנותיהן עברו בתחנות לימוד שבחנו את נושא המעברים מזוויות שונות, קיימנו לימוד קצר משותף, וקינחנו במילות פרידה מאת הצוות, ההורים והבנות. תודה רבה למורה אודליה קניזו על הדרכת הבנות לשיר הסיום בשפת הסימנים. הפרידה היתה מרגשת והבנות דיברו מקסים והודו במילים מאד יפות וחמות לאנשי הצוות. זה הרגע להודות לעדי וחפצי המחנכות שליוו את הבנות במשך השנתיים האחרונות ולאחל הרבה הצלחה ושמחה לבנות במעברן לתיכון!

 

בבוקר יום ראשון, עוד לפני שהחום בחוץ נעשה ממש קשה, פתחנו את היומיים האחרונים ללימודים בטורניר מחניים נמרץ. הסבב הראשון של המשחקים נערך בין שתי הכיתות שבכל שכבה. לאחר משחקים מותחים ניצחה ז'1 את ז'2, וכיתה ח'2 את ח'1. בסבב השני נערך משחק סוער בין המנצחות משתי הכיתות. בסופו של דבר זכתה במקום הראשון כיתה ח'2. כל הכבוד לשחקניות מכל הכיתות שנתנו את הלב ושיחקו במרץ ובשמחה. תודה רבה למורן שטאל שהגיעה מהתיכון כדי לנהל את הטורניר.

 

בהמשך היום צפו כל בנות החטיבה בהצגה שהעלו בנות קבוצת דרמה של שכבת ח' בהנחיית יפית המורה לדרמה. ההצגה עסקה בחמישים שנה לפלך והציגה מעין חיפוש אחר "הקוד הגנטי של פלך" תוך התיחסות לשיבות הלימוד כבר בימי המשנה ועד ימינו כשבנו יכולות לעסוק בלימוד בתחומים רבים ובהעמקה. ההצגה היתה מעמיקה ומעניינת והעלתה נקודות רבות. בנות הקבוצה הציגו באופן מקצועי ויפה. ישר כח גדול ליפית על ההשקעה הרבה בכתיבת ההצגה, בעבודה עם הבנות והתוצר הרציני והיפה. כל הכבוד לבנות דרמה של שכבת ח' על העלאת הצגה יפה ומיוחדת זו.

 

לאחר מכן נחשפו בנות שכבת ח' ללימודי השפות בתיכון על קצה המזלג, לקראת המעבר לכיתה ט' בה מתקיימים לימודי שפה זרה שנייה. הבנות סיירו בתערוכת השטעטל שהכינו בנות כיתה י' ושמעו מדבויר'ה על לימודי השפה. לאחר מכן סיפרה לנו המורה רות על לימודי הצרפתית ולבסוף סיפרה לנו שחר מכיתה י' על לימודי הערבית. אנו מאחלות לכל הבנות שבחירתן תהיה מוצלחת. תודה רבה לדבויר'ה, רות ושחר.

 

ביום זה קיימו בנות ח' גם פעילות פרידה כיתתית. כל בת חילקה מתנה סימלית לשאר הבנות ובעזרת המתנות הן הודו לבנות על קשרי החברות ביניהן ואף איחלו להן ברכות להמשך. תודה רבה לנעמה פורסטנברג וכרמל מאלי והוריהן… שאירחו את בנות השכבה בבתיהן.

 

ביום שני יום סיום הלימודים וקבלת תעודות, התכנסנו לשיחה אחרונה בספריה. הזכרנו את הדברים שהיו לנו השנה, וראינו שקרו המון דברים… סיפרנו לבנות כי בשנה הבאה תיפתח בשכבת ז' כיתה מקדמת, וכולנו מתרגשות לקראתה. דיברנו גם על החופש הגדול, על "סור מרע" בו ו"עשה טוב" בו, דיברנו על המשך שגרה של תפילות וברכות ועל התנהלות חיובית ובונה.

 

לאחר הסיכום של החטיבה הצטרפנו לבנות התיכון באודיטוריום של נפרדו התלמידות והמורות משירה ברויאר שפורשת מתפקיד הניהול. הפרידה היתה יפה ומרגשת מאד. לאחר אירוע זה יצאו כל הבנות לקפוץ ולהתרטב ב"מתנפחים" שהובאו לחדר ביה"ס, אכלו שערות סבתא ופופקורן וקיבלו את תעודותיהן על ידי המחנכות תוך שיחה אישית קצרה.

 

תודה רבה למורים המקצועיים שעזרו לשמור על הבנות במתקנים השונים ולתפעל את היום.

 

זה המקום לומר תודה רבה מעומק הלב למחנכות עדי, חפצי, אפרת ואודליה שעמלו טרחו דאגו לאורך כל השנה לטובת הבנות ובמיוחד בסוף השנה בכתיבת התעודות האישיות כל כך. לטל היועצת שליוותה כל תהליך, כל מורה וכל בת שפנתה אליה, לעדינה כליל החורש הרכזת החברתית שלא הפסיקה לארגן ארגונים ולתאם תיאומים, לפייגי המזכירה שהיא הרבה יותר ממזכירה, לרחל שטרן הפסיכולוגית של ביה"ס שנמצאת בעיקר מאחרי הקלעים ועוזרת לנו מאד, ולכל המורות והמורים המקצועיים שהשקיעו ממרצם ונפשם כדי שהבנות ילמדו הכי נכון וטוב ויהיו שמחות.

 

 

חופש נעים וטוב לכולם!!!